SSD ENCLOSURE 外接固態硬碟的好處

0

如果你嘅電腦儲存容量唔夠,又或者需要大容量的資料存取、轉移資料、備份,咁你就會需要一個 SSD Enclosure 外接固態硬碟。

SSD (Solid State Drive) 固態硬碟係一種以儲存晶片(Flash Memory)來儲存資料的硬碟。將SSD裝入一個外接盒(Enclosure)裡邊,就變成外接固態硬碟。

  1. 高速傳輸 – 高效率

市面上常見的的兩種介面有SATA和PCIe。PCIe傳輸速度比SATA快。M.2 NVME係通訊介面,驅動程式,會利用PCIe的高頻寬提升速度,傳輸過程比SATA短而直接,所以傳輸速度會來的比較快。相較雲端,如果你嘅檔案容量小,的確儲存係雲端會比較方便。但係如果你係上傳或下載容量大的資料,需要的時間較長,而且長遠黎講會划算D。

  1. 體積小,方便攜帶

照片、影片、音樂,或是大型資料庫,透過安裝於外接固態硬碟之後,就可以係不同電腦上方便使用,行到邊用到邊嗎,分享檔案更加方便簡單。除此之外,外接固態硬碟非常適合遊戲玩家當遊戲主機的外界擴充固態硬碟,使用速度非常快。

當然資料儲存係固態硬碟會有風險,譬如話固態硬碟唔見或者沒有資料支援,所以重要的資料要多份儲存先係明智的選擇。

市面上有很多唔同嘅外接固態硬碟,分別係造型、容量、速度、介面不同。我會建議要用使用PCIe介面的外接固態硬碟,傳輸速度比較快。

係度為你推介C2最新嘅外接固態硬碟 – C.STICKONE. C.STICKONE係使用USB 3.1 Type C增加傳輸通道,傳輸資料速度高達10Gbps! 有三種容量可以選,分別係500GB, 1TB和2TB,可以依自己的用量需求作選擇。

C.STICKONE一共有8個顏色任你選 ,體積小巧,外型精緻,方便攜帶在身上。除此之外,C.STICKONE 擁有CE ,  FCC 和 RoHS認證,品質保證。

如果你咁啱搵緊外接固態硬碟,立即購買個C.STICKONE啦!

Leave A Reply

Your email address will not be published.