Microsoft Dynamics 365 Business Central x C2 x TVP 政府資助方案

0

Text with title

專業既選擇,交既工作比專業既人選,系你既明智既選擇~

香港,一個唔停得既城市,有著你、我、他,不屈不撓既精神,需然社會氣候仲未回復,但系,香港人有既鬥心同聰明才智,回復經濟只系時間問題。

我地應該作好100%,甚至200%準備,以備迎接更好既香港。

ERP – Enterprise Resource Planning , 系一套整合既軟件系統,可以將工作系統化,流程化,從而減低錯誤,增加效率,再而提升產能。

不少公司其實都想添置一套幫到手既軟件系統,一套習財務,採購,銷售,人力資源,項目管理等既軟件。依套D365BC,相信可以另你得心應手。

政府其實一直有幫助香港既經濟發展,給予一些企業們支援之手。為香港既企業打通脈門,幫助企業加強內部運作已令企業加強及專注競爭力。

唔好再浪費錢系不適合既軟件,聯絡我地,比專業既意見你,同我地傾下。仲可以安排Demo示範比大家睇下。

差d漏左,我地系MicroSoft Offical MPN 同 CSP。有專業既資格去服務你地既呢。

Leave A Reply

Your email address will not be published.