Windows 11 最新更新 (2022.10.18)

0

10月18號Microsoft(微軟)又推出Windows 11的更新。我哋一起睇睇呢一期有D咩新功能!

Windows File Explorer
  1. 标签式文件资源管理器 (File Explorer) 

文件资源管理器終於唔使開幾個windows啦!依家有tab將所有的文件資源管理器開系同一個窗口裡邊,而且可以容易切換。你還可以將時常使用的文件做標籤定住個文件。整體上比較整齊,搵文件相對簡單。

如果你係OneDrive使用者, 唔使打開文件就可以直接在文件资源管理器查看最近哪些用戶或同事進行了編輯或評論。

  1. 共享功能 (Nearby Sharing)

用戶可以直接由桌面、文件资源管理器、照片、Xbox和其他应用程序中检测附近更多可发现的设备,共享文件或照片就更加直接方便。如果你係Microsoft365的使用者,系統將會自動提供你可能會共享的聯繫人。呢兩個係個性化的改變,提升用戶們的使用體驗。 

  1. Taskbar Overflow and Task Manager

習慣係Taskbar 開App但是往往都唔夠位擺D Apps嘅,Microsoft(微軟)加了這三個點的按鈕讓你可以係度開其他嘅App。而且當你按右鍵,將會有選者直接帶你入Task Manager.

下一期,Microsoft(微軟)將會推出Photos App同iCloud合拼照片的功能. iPhone裡嘅相片會自動在Photos App出現 wow! 非常期待這個功能的推出!

如果要檢查更新,請選取 [開始] > [設定] > [更新與安全性] > [Windows Update]。

如果你已經更新了,可以係留言區分享你點睇Microsoft(微軟)今次推出嘅updates!

Leave A Reply

Your email address will not be published.