Chromebook同普通筆記本電腦究竟有咩唔同?

0

Google (谷歌)係2011發布了首款商用 Chromebook – Samsung Series 5 和 Acer AC700。十一年後,Chromebook已經成為教育機構廣泛使用的筆記本電腦。


Chromebook 基本上係一個帶鍵盤的瀏覽器,同Window 和 MacBook 最大嘅分別係Chromebook只可以使用 Chrome OS操作系統,Windows 和 macOS係無法係Chromebook操作的 。對一些使用者嚟講,呢個局限性已經好冇吸引力了。但係一段時間後,最初令 Chromebook 失敗的局限性 – 只允許使用者做基本的操作竟然變成咗佢最大的優勢。教育機構就睇中咗操作簡單,容易維護且價格低廉的Chromebook。谷歌就趁呢個機會開始由教育角度落手。佢開始推動原始設備製造商 (OEM)開發特別適合用於課堂環境的 Chromebook – 整體上耐用、輕便、簡單而最重要係價錢實惠!

普通筆記本電腦係由Windows 操作系統,譬如話 Microsoft Windows 10和 MacOS 控制,具有“桌面”工作區,用戶可以從中啟動先前加載的軟件程序。內部存儲由旋轉硬盤或固態驅動器提供,而且通常附有額外的內置功能,例如光盤以及用於連接外部設備的多個端口等。

Chromebook 使用 ChromeOS 操作系統控制,用戶界面主要係使用 Chrome 瀏覽器。為咗要將系統大細保持係最低,Chromebook將所有額外的內置硬件功能都減到最低,所以佢嘅內部存儲相對有限,主要依賴網絡的應用程序和雲存儲。


Chromebook 的關鍵係佢唔似 Windows 筆記本電腦咁用途廣泛。筆記本電腦可以處理多種軟件,並且可以由任何來源下載軟件和運行應用程序。 Chromebook 系統範圍很細,所有應用程序都必須嚟自 Google Play 商店或 Google Web Apps 商店。由於無法安裝各種完整版的程序或軟件,因此 Chromebook 唔可以好似筆記本電腦處理咁事務。咁並唔係話你做唔到最基本的事情,你仍然可以瀏覽網頁、收發電子郵件、流式傳輸視頻以及編輯電子表格或文檔。如果你主要用嚟上網瀏覽、睇下Netflix同編寫文檔,咁Chromebook的確係一個唔錯的廉價筆記本電腦選擇。但係,如果你需要運行一些複雜軟件,例如 Photoshop和AI,咁傳統筆記本電腦就比較啱用。仲有要注意的係如果要用Word、Excel 和其他 Office 應用程序,只可以在線先正可以編輯或者修改文件。

與傳統筆記本電腦相比,Chromebook 具有多項優勢,包括快速啟動時間、低門檻的價錢和容易維護。這些設備通常也比許多筆記本電腦型號更輕、更薄。但係買之前需要注意幾樣嘢。


第一,使用Windows嘅計算器會不斷繼續提供有用而且可能免費的更新,有良好的保質期。然而Chromebook 的 Auto Update Expiration 日期(自動更新到期)大約維持 8年左右。過咗個日期之後,Chromebook 就唔會安全使用。第二,Chromebook 的本地存儲空間少於其它的筆記本電腦,通常 16GB 到 64GB 之間,大多的資料要存儲係個雲度。Chromebook 可能唔係需要大量處理能力和存儲空間的高級用戶或遊戲玩家的最佳選擇。Chromebook 嘅另一個潛在缺點係佢需要互聯網連接先能正常工作。如果你沒有連接到網絡,你可能無法使用Chromebook做很多事情,咁就會比較麻煩D。



總結嚟講,雖然 Chromebook 可能並唔適合所有人,但係對於想要一款快速、輕便可以隨時隨地攜帶、電池壽命長而且價格合理的學生、商務人士和普通電腦用戶,Chromebook可以話係絕佳選擇。

市場上有幾個大牌子嘅製造商都有出版Chromebook,譬如話Dell, Lenovo, Acer, Asus, Google, Samsung Galaxy等等。如果你曾經或者正在使用Chromebook嘅話可以留言分享你的使用經驗。

380×420 40G NAS
Leave A Reply

Your email address will not be published.