為什麼SMB近年都在尋找NAS?

0

你還為着散落唔同隨身碟嘅資料苦惱咩?存儲空間不足永遠像噩夢般揮之唔去?手機照片應該去嗰備份?呢種問題,你只需要一台Synolgy NAS 就可以就到你,輕松翱翔於資料嘅大千世界。 

依家,為你哋介紹乜叫NAS!「NAS」簡稱 Network Attached Storage 叫做「網路儲存空間」,佢就系一個讓大家可以透過網路嚟進行儲存和讀攞資料嘅設備喔,並且隨著「雲端」嘅盛行,我哋也可以把「NAS」睇做系一個雲端服務,無論喺iOS, Android 和電腦上都可以用到嘅。 

以下,就是日常使用NAS的神功能: 

1. 共享數據,集中存儲

NAS可讓我哋輕松與網絡連接嘅,或郁設備訪問文件, 唔單止系咁, NAS 最新嘅設備設計有支持高端嘅數據功能,有效幫助存儲管理,並且通常配備至少四個驅動器托架。簡直可以解決一個頭兩個大嘅問題!依家NAS 有自動按年時間排列照片,地點標簽功能,放睇資料方便容易。有效解決更多嘅更多嘅存儲空間,將散落四處嘅檔案文件集中放置,簡直就系 so easy! 

2. 手機與內網嘅訪問  

手機系日常最重要嘅工具,總有時候材料會忘了帶 ,忘了打印,領導突然間要求提供材料,客戶又要立刻要求交資料,尋搵特定嘅文件,圖片臨時需要使用嘅等等問題,依家都可以通過 NAS 一機解決!因為NAS 系一個內網著透,通過數據流量也能在外面訪問到硬盤嘅數據。 

3. 文件同步 

依家,開啟同步後,再也唔使天天帶u 盤上收工論盡了,都不再擔心冇帶U 盤而無法使用重要嘅文件。 

因為喺一個內網wifi 下,各種設備訪問會很輕松連接。無論系手機,ipad, 電視機,投影儀都可以直接訪問NAS 嘅資源庫, 解決立刻要用到資料比如嘅圖片,視頻,電影,任何文件呢些都可以觸手可得, 因為會自動同步到各台電腦。轻松秒杀各种云! 

4. 提供嘅安全詢問中心  

依家提供軟件讓用家使用本地,USB,遠端方式進行自動備份。列如Hyper Backup 嘅功能。除此之外,NAS 都用LINUX 系統,系統中毒嘅機會很小。因為NAS 有內建防毒程式, 可以幫忙掃毒。真嘅大幅提升安全使用性! 

5. 郵箱系統服務器

作為企業,郵箱服務器嘅管理才系重頭戲,尤其系很擔心系統嘅數據丟失問題,畢竟數據系很重要嘅資產。NAS 嘅郵件服務器不但只提供豐富嘅垃圾郵件預防,病毒查殺功能,尤其系DNSBL 嘅黑名單過濾服務器,可以勾選後省去了自己維護黑名單嘅繁重工作。簡直有效解決企業嘅業務運作上嘅問題。

6. 附送中小企業免費程序

NAS對於中小企業非常有用嘅免費程序,如視頻監控程序配核嘅攝像機讓寫字樓嘅安全有效受到保障,NAS上嘅CRM軟件還可以幫小企業維護顧客訊息,協助企業員工隨時適用雲服務程序,用手機或系出差時,與NAS做文檔與數據交換。簡單方便,安全可靠!

最後,NAS有自己嘅獨立系統和獨立嘅低功耗嘅硬件,佢可以做到24小時開機,而且唔費電。如果大家都想和小編一起跳進NAS 嘅世界嘅話,快點嚟聯絡 + 852-30083088 我哋拿更多資訊啦! 

Leave A Reply

Your email address will not be published.